3 April 2009

Hissar:
                   

    Ännu en hiss är denna vackra skapelse brevid en av Västerås bästa gymnasium ;) Om inte den bästa ! Hissningarna börjar ta slut.... som det kanske märks finns det nog inget att säga mer om Domkyrkan bara att......  ja... vad.....??             
Kanske att den är STOR och FRESH för att vara så gammal ! Bara det är coolt.....  Vad säger ni om det Sthlmare ;)


             



Dissar:


Nu kommer feting dissen !!! :D Den är riktad mot AROSIAN !!!!! Vi har aldrig i vårat korta  liv ;) sätt något sååååå motbjudande, så fult, så fantasilöst :O. Vem var arkitekten till denhär ????? Den borde typ få betala böter för att den får folk att lida varje dag de går förbi skithögen..... Och det värsta är att den ligger mitt i stan !
En trogen, lojal (västeråsare...daaaaah ;)) vän  till mig sa: ''När jag var liten trodde jag att det var ett fängelse !'' ( Marre ;) Ska barn idag behöva gå förbi, och FRUKTA att det hoppar ut en människa ut därifrån och slår, Mördar, KIDnappar de?
Självklart inte.....
Om jag ska vara riktigt allvarlig så tror jag inte att jag har sätt nått såfruktansvärt...
SMAK = oändligt dåligt !!!
God bless oss stackare i Västerås...
Men ljuset....det alla längtat efter....är här.......VI TROR ATT DE SKA GÖRA OM VRAKET :D
Det ser man ganska klart och tydligt på bilden det är värsta arbetsplatsen där inne ;) Och denhär fula nej EXTREMT fula fasaden ska bort !!!  Vi får hoppas att spådommarna är riktiga och att inget mer stackars barn ska behöva LIIIIIIDA, pga  detta......
Så mycket text för ingenting egentligen.... men äre inte det som är syftet med en blogg eller.......?




God Bless.......VÄSTERÅS såklart ;)

Kommentarer

Kommentera vårat underbara inlägg här ") Tack !!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kära Kommentar till inlägget :D:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se